AX10-32/GR High Clearance Knuckle pentru AX10 Scorpion

Si in modelism se aplica o veche zicala din popor….anume “Nu casti ochii….” – continuarea o stiti voi 🙂 Nu cred sa existe vreo persoana care nu a cumparat un  lucru macar o data in viata, fara sa gandeasca, sub impulsul de moment. Asa am facut si eu, si iata povestea a aproape 100 de dolari pierduti. Spun pierduti, pentru ca produsul pe care l-am cumparat este complet inutil.

Studiile recente indeamna cumparatorii sa nu se duca intr-un supermarket daca sunt …nemancati. Sub impulsul foamei, vei cumpara diverse produse care vor sfarsi prin a nu fi consumate, si totul nu va fi decat o cheltuiala inutila. Daca ar fi sa extind acest lucru si la modelism….cand iti crapa buza, fa un efort si cauta mai multe informatii despre produs. Daca este unul scump, cu atat mai mult merita acest efort. Credeti-ma pe cuvant !

Asadar, asta vara luasem decizia de a pune la pastrare AXIAL, insa catre iarna, m-am razgandit. Dupa ce HPI Crawler King mi-a dat gata si al 3-lea servo de directie, am hotarat sa-l “omor” si sa reconstruiesc Scorpionul. Dupa ceva documentatie (insuficienta) m-am hotarat sa achizitionez asa ceva:

De ce spun documentare insuficienta ? Pentru ca o simpla cautare cu “Goagal” mi-ar fi deschis un pic mintea. In capul meu, facusem afacere….4 knuckels-uri inalte….doua le pun pe SCX10 si 2 pe Scorpion. Si uite asa rezolv doua probleme, foarte elegant. Mai mult, pentru Scorpion si nuanta asta de verde se asorta perfect cu restul, asa ca nu am stat prea mult pe ganduri si am achizitionat produsul.

Dupa sosirea coletului in tara, m-am apucat de demontat si montat….si aici a aparut surpriza. Prima cel putin. Nu puteam folosi 2 knuckels-uri pentru Scorpion si 2 pentru SCX10. Cum adica de ce ?! Pentru ca miscarea se…inverseaza. Da…ati citit bine. Adicatelea, care este….daca dai in fata…vei merge in spate. Initial am vrut sa-l injur pe ala de a conceput asa ceva, dar m-am abtinut. Era ora tarzie in noapte si nu ma puteam descarca pe modul silentios…Nu am ce face, montez si in spate… dar mai incolo. Mai precis, dupa ce schimb ceva la configuratia puntii spate. Adica…trebuie sa o fac fix ca pe puntea din fata (in loc de rear-lockouts, sa pun C-hub)…adica alti bani, alta distractie.

Ca treaba sa fie treaba, instalez pe puntea fata totusi, macar sa stiu daca la virare se schimba treaba cu ceva…aiurea…nimic in plus, ba chiar as indrazni sa spun ca in varianta originala vira mai bine. Eram nervos de-a binelea !!!

Ma duc sa-l intreb pe Goagal daca stie ceva despre minunile astea…si Goagal mi-a dat raspunsul care a sunat cam asa.

“Mai fraiere, daca ma intrebai, iti ziceam ca sunt porcarii. Stiu ca tu cautai garda la sol un pic mai mare, dar nu asta e solutia. Gandeste-te ca rahaturile alea au ceva pinioane inauntru, si ca vor necesita ceva mentenanta aproape dupa fiecare rulare. Mai mult decat atat, iti ziceam ca sunt mai proaste ca alea stock (ma refer la knuckels-uri) si ca raza de virare va fi una complet nefericita. Si mai au un obicei prost ca-ti sodomizeaza planetarele …stiu eu pe cativa care mi-au confirmat asta.”

Asadar, m-am ales cu o lipsa de 100 de dolari si cu un produs inutilizabil. Si brusc nu am mai dat vina pe vanzator….ci pe cumparator. Unde nu e cap…e vai de portofel.

Ca o concluzie finala…chiar daca un produs pare un upgrade excelent si este exact ceea ce aveai nevoie, nu inseamna ca iti va imbunatati modelul de indata ce-l achizitionezi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.