Orange Spider

Povestea cu crawlingul a inceput demult, cand nu stiam prea multe despre acest segment si am luat un CK, care nu il recomand nimanui decat daca are bani, timp si chef de lucru. Apoi odata intrat in aceasta lume l-am cunoscut pe Cata din Craiova, care pina la urma a fost decisiv in alegerea atelajului, desi eram foarte hotarat sa merg pe LCC. Asa am ajuns sa iau un Axial AX10 ARTR, bineinteles si cu ajutorul lui Radu (mersi Cata si Radu).

Am studiat foarte mult forumul din afara granitelor si am prins cateva “MUST DO”, asa ca am achizitionat cateva piese de upgrade si anume: LL fata indoite deoarece din fabrica ele vin drepte (Cata zicea ca nu are rost sa le comand, dar eu cred ca au un rol important pt a trece peste obstacole) center transmision plate care permite mutarea LL in interior, axle servo plate care permite montarea servoului pe o parte si bateria pe cealalta parte, prin asta obtinandu-se un mare dezechilibru fata-spate, ceea ce e bine deoarece greutatea este pe puntea fata si devine mult mai agil, nu se rastoarna foarte usor. Deasemenea am montat rear axle lockout de aluminiu, aici nu stiu ce efect va avea, producatorii spunand ca ofera un ground clearance mai bun. Am achizitionat si un set de pin holder, pt a nu pierde agrafele de la caroserie. Cireasa de pe tort zic eu, este statia Spektrum DX3C, in 3 canale (ulterior voi pune un dig unit) statie care este la acelasi pret cu DX3E, insa DX3C este mult mai desteapta si cel mai important este ca foloseste doar 4 baterii AA. Momentan atat cu modificarile, vor urma si altele, combo Novak, jante Vanquish, gume Chisel, un lipo si un Dig frumos.

3 thoughts on “Orange Spider

  1. Catalin

    Sa-l stapanesti sanatos ! Nu arata rau chiar deloc, si privind in urma, avand in vedere ca eu am ales varianta RTC (Ready-to-crawl) – am oarecare regrete. Dar tot raul este inspre bine, pana la urma am reusit sa fac pe cineva sa nu faca aceeasi greseala ca si mine (desi la vremea respectiva, am fost sfatuit sa merg tot pe ARTR sau kit). Astept cu interes sa vad cum merge in continuare ! Bafta !

  2. Kitty

    Intre timp a mai suferit cateva modificari,am taiat coaja in zona rotilor,am montat sio comboul Novak Goat 3S,am montat un servo digital foarte puternic XP si acumulatori lipo potriviti locasului de pe punte

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.